Cum comand?
1. Alegeti produsele dorite si adaugati-le in
cos, selectând cantitatea dorita. Produsele adaugate sunt afisate in sectiunea
"cosul meu”.
3. Pentru a finaliza
comanda accesati "cosul meu”. Verificati datele de facturare și livrare, selectati
metoda de plata si de livrare, apoi trimiteti/finalizați comanda.
4. Dupa inregistrarea
comenzii veti primi un email de confirmare plasare comanda.
Mai multe detalii aici.
Pot modifica o comanda dupa ce am finalizat-o?
Dupa finalizarea comenzii, nu mai puteti aduce
modificari din contul de client. Daca este cazul, ne puteti contacta, în timp util, la numarul de telefon 0771391993 sau la adresa de mail support@filvas.ro.
Cum platesc?
Există 3 modalitati de
plata: numerar la livrare (ramburs), online cu card bancar prin EuPlatesc.ro, iar pentru persoane juridice prin ordin de
plată.
In cat timp primesc comanda?
Comenzile sunt expediate doar în zilele lucrătoare.
În funcție de ora plasării comenzii aceasta poate fi expediată în acceasi zi
sau în următoarea zi lucrătoare plasării acesteia pe site.
Coletul se livrează de către firma de curierat
in 1-2 zile lucrătoare.Nu se fac livrări în weekend și în zilele de sărbători
legale.Mai multe detalii aici.
Care este costul transportului?
Costul transportului diferă, funcție de greutatea
și gabaritul volumetric al coletului ce conține produsele comandate.La finalizarea
comenzii veți avea specificat în comandă costul transportului.Dacă acesta
diferă față de cel real veți fi contactat de către noi.Mai multe detalii aici.
Poate ridica altcineva comanda in locul meu?
Da, poate receptiona o altă persoană comanda dvs. cu
conditia să cunoască numele persoanei care a efectuat comanda și numele expeditorului (FILVAS SERVCOM SRL).
Am primit alt produs decat ce am comandat. Cum procedez?
Daca ati primit un alt produs(e) decat ceea ce ati comandat, recomandarea
noastra este sa ne contactati în cel mai scurt timp la adresa de mail support@filvas.ro sau la nr.de telefon 0771391993.
Cum aflu când revin în magazin produsele care nu sunt pe stoc?
Dacă doriți un produs care nu se află pe stoc, în momentul vizitei
dvs. pe site-ul nostru, ne puteți contacta la adresa de mail support@filvas.ro sau la telefon 0771391993.In timpul cel mai scurt vă vom
putea comunica detalii despre disponibilitatea acestor produse.
În cât timp pot
intra în posesia produselor care au starea "la comanda”?
În funcție de produsele și
cantitatea dorită vă putem comunica disponibilitatea acestora contactându-ne la adresa de mail support@filvas.ro sau la nr.de telefon 0771391993.
Modalitatea de plata pentru produsele indisponibile in stoc si livrate la comanda ferma:
- 20% Avans, la lansarea comenzii, in baza facturii proforme emise de Vanzator;
- 80% La livrarea produselor, in baza facturii fiscale emise de catre Vanzator.
Pot exista situații când este necesară comandarea unei cantități
minime pentru anumite produse.