Cosul este gol

        
Catalog produse



 


Newsletter

Sunt de acord cu stocarea si prelucrarea datelor conform politicii de protejare a datelor.

Dezabonare

Plata cu card
     Livrare gratuita
pentru comenzi de peste 800 lei
     (greutate max.18kg)
 
 inclusiv in zonele rurale
Comenzi telefonice
     0770391993         

 
Garantam calitatea 
   la toate produsele

Conditii de retur

POLITICA DE RETUR

   Conform legislatiei in vigoare, respectiv O.G. 130/2000 cu modificari si completari ulterioare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

    Astfel, potrivit prevederilor art.7 alin.1) si art.12 din OG 130/2000, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

    În cazul în care cumpărătorul constată, la deschiderea coletului, faptul că, produsele nu sunt în perfectă stare fizică sau prezintă urme de degradare sau deteriorare, acesta are obligația de a înștiința de îndată Filvas.ro despre aceste aspecte.

Conditii de acceptare retur:
- produsele vor fi returnate  în ambalajul original nedeteriorat impreuna cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care le-au însoțit;
- daca produsele returnate au fost insotite de eventuale bonusuri/cadouri, acestea trebuie returnate. In caz contrar, valoarea acestora se diminueaza din valorea returului;
- coletele trimise trebuie sa fie ambalate intr-un mod care sa protejeze produsul si ambalajul original pe toata durata transportului.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

    Daca produsul achizitionat nu corespunde descrierii acestuia de pe site, clientul poate denunta unilateral contractul in termenul mai sus mentionat si returna produsul(e), având la dispoziție 3 optiuni:

a) returnarea sumei de bani a contravalorii comenzii;

b) înlocuirea produsului cu un altul identic sau similar;

c) utilizarea sumei de bani provenită din stornarea produsului, pentru achizitionarea altui produs de pe site-ul nostru.

   Solicitarea de denuntare unilaterala a contractului la distanta este necesar sa se faca in scris.

   Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte (fara lovituri, zgarieturi), inclusiv ambalajul, accesoriile aferente si produsele cadou-bonus (exact ca in momentul receptionarii).

    Produsul va fi returnat impreuna cu o copie de pe factura de achizitie si certificatul de garantie(declarație de conformitate) in original.

    Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile calendaristice se poate aplica doar pentru produsele nealimentare livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur.

    Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi comercializat, Filvas Servcom SRL își rezervă dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.

  Conditii de renuntare la cumparare

     1. Inregistrare cerere renuntare la cumparare si restituire produse si obtinerea numarului de inregistrare retur (NR-RMA)

(1.1) Cumparatorul va trimite prin e-mail la adresa support@filvas.ro o solicitare cu subiectul - "Cerere renuntare la cumparare produse comanda nr. __ din ___".

(1.2) In cadrul cererii se vor specifica:

- numar comanda si data emiterii comenzii;

- date cumparator: nume si prenume, adresa postala si de e-mail folosita la inregistrarea contului pe filvas.ro sau la plasarea comenzii online;

- numar factura si data emiterii facturii ce fac dovada achizitionarii produsului/produselor;

- cauzele/motivele care au dus la aplicarea procedurii de retur produs(e) (optional).

(1.3) La acest e-mail se vor atasa copii ale urmatoarelor documente: copie factura fiscala, aviz de insotire a marfii/chitanta curier/AWB.

(1.4) Cererea de renuntare la cumparare va fi aprobata si inregistrata in sistem doar daca datale mentionate conform pasului (1.2) sunt corecte si complete si daca se indeplinesc conditiile obligatorii de aplicare a procedurii de retur pentru produse cumparate (vezi paragraful - Conditii de acceptare retur produs(e) in cazul denuntarii unilaterale a contractului la distanta).

(1.5) Intr-un interval de 24 de ore, cumparatorul va primi pe e-mail un numar de inregistrare de retur (NR-RMA) si detalii privind aplicarea procedurii de renuntare la cumparare.

    2. Potrivit prevedrilor art..10 lit. c) din OG 130/2000 nu pot fi denuntate contractele care au ca obiect furnizarea urmatoarelor categorii de produse:

- produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 24 de ore de la receptionarea produsului)

- produse aduse in urma unor comenzi speciale;

- produse personalizate:

- produse care nu fac parte din stocul uzual sau aduse special la comanda clientului.

    3. Constatarea si validarea acceptarii returului de produs(e) in cazul denuntarii unilaterale a contractului la distanta:

(3.1) Dupa sosirea produsului/produselor in locatia Filvas-Depozit Central Vaslui, personalul calificat va verifica si constata daca pentru aceste produse primite se aplica procedura de renuntare la cumparare. Verificarea si constatarea se face pe baza cererii de renuntare la cumparare emisa de catre cumparator si a conditiilor obligatorii de aplicare procedura renuntare la cumparare si retur produse cumparate (vezi paragraful - Conditii de acceptare retur produs).

(3.2) Rezultatele finale constatate vor fi comunicate cumparatorului prin e-mail, intr-un interval de 24 de ore de la primirea produsului/produselor, acestea facand referire si la taxele speciale aplicate, daca este cazul, in procesul de retur produs(e) (vezi paragraful - Costuri si taxe speciale pentru retur produs).

(3.3) Pe baza rezultatelor comunicate, cumparatorul este obligat, prin e-mail, in a furniza acceptul sau observatiile cu privire la cele mentionate in rezultatele comunicate, in vederea continuarii procesului de renuntare la cumparare si retur produs(e).

    4. Inlocuire produs

    Pentru produsele cumparate care indeplinesc conditiile obligatorii de renuntare la cumparare si retur produse si pentru care se solicita inlocuirea produsului, vanzatorul va inlocui produsul cu unul nou din categoria specificata in comanda initiala a cumparatorului. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs din aceeasi categorie de o valoare mai mare, cumparatorul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, cumparatorul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.

    5. Costuri si taxe speciale pentru renuntarea la cumparare si retur produs(e):

a. Costuri suportate de catre cumparator:

    - costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia cumparatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 14 zile calendaristice de la receptia produsului;

   - cost transport curier pentru optiunea cumparatorului de a reexpedia produsul ce s-a constatat de catre vanzator ca nu indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura renuntare la cumparare si retur produs(e).

   b. costuri suportate de catre vanzator - costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia la receptia produsului cumparatorul constata ca:

    - produsul nu este conform cu specificatiile din oferta vanzatorului;

    - produsul nu este conform specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului.

   6. Rambursarea sumelor

    Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.

Nota:

1. Conform ordonantei nr. 130 din 31 august 2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta, cu modificari si completari ulterioare, politica de renuntare la cumparare si returnare a produselor in termen de 14 zile calendaristice se aplica numai persoanelor fizice si numai in cazul produselor livrate prin curier.

2. Politica de renuntare la cumparare si retur produs(e) mentionata mai sus nu se aplica in cazul produselor comandate/cumparate direct din magazinul FILVAS SERCOM S.R.L. sau livrate de catre delegatul firmei 

3. Pentru produsele ale caror colete reprezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, cumparatorul este rugat sa refuze receptia lor.

4. Daca produsul receptionat prezinta un defect estetic, este necesar ca acesta sa fie semnalat in scris, in max. 24 de ore de la livrarea produsului, la adresa electronica contact@filvas.ro, impreuna cu    2(doua) fotografii reprezentative care sa ilustreze defectul.

5. Ne rezervam dreptul de a refuza returnarea produsului in cazuri de retururi repetate, depasirea termenului de renuntare la cumparare si returnare produs, neindeplinirea conditiilor de renuntare la cumparare si returnare sau neacceptarea taxei de curier.

spacer
Website detinut de Filvas Servcom S.R.L., CIF: RO17975603, Reg.Com: J37/667/2005

filvas.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe site se considera acceptare politicii de utilizare cookies.Pentru o experienta mai buna in site-ul nostru folosim si sisteme de analiza si marketing conform politicii de protejare a datelor.